Welkom bij stichting Educare

Stichting Educare is een organisatie die zich inzet voor het verbeteren van het onderwijs. De stichting werkt samen met scholen en andere organisaties om ervoor te zorgen dat alle kinderen toegang hebben tot goed onderwijs en de kans krijgen om hun talenten te ontwikkelen.

Educare gelooft in een onderwijssysteem dat gericht is op het individu en dat rekening houdt met de unieke behoeften en interesses van elk kind. De stichting werkt daarom aan het ontwikkelen van innovatieve onderwijsmethoden en -technologieën om leerlingen te helpen om hun volle potentieel te bereiken.

De stichting organiseert ook verschillende activiteiten en programma's om leerkrachten en ouders te ondersteunen bij het bieden van kwalitatief hoogwaardig onderwijs aan hun kinderen. Zo biedt Educare bijvoorbeeld professionele ontwikkeling voor leerkrachten en informatie en advies voor ouders over hoe zij hun kinderen thuis kunnen ondersteunen bij hun leerproces. Verder ondersteunen zij de leerlingen in bijlessen en coachingsessies waarbij de leerling centraal staat.

In samenwerking met andere organisaties blijft Stichting Educare zich inzetten voor het verbeteren van het onderwijs en het creëren van een toekomst waarin elk kind de kans krijgt om te groeien en te excelleren.

Stichting Educare

Samen komen we verder!

Filmpjes

Hierboven een kort filmpje van de Universiteit van Utrecht over motivatie. Een belangrijk element dat ook in ons systeem terugkomt.

Statistieken en iformatie

Geholpen leerlingen, kinderen en ouders

Verschillende methodes en technieken

Altijd een succes!